Razvoj izdelkov (New Product Development)

Kaj delajo podjetja, ki rastejo hitreje? V svoji ponudbi imajo veliko novih izdelkov. Vzpostavili so sistem razvoja izdelkov, ki se skladajo s strategijo podjetja, so narejeni po željah kupca, razviti so pravočasno znotraj predvidenih stroškov in proizvodna cena omogoča dobre marže.

Če imate v podjetju preveč projektov, če niso jasne definicije projektov, cilji in roki, če je vodja projekta deklica za vse in na koncu še kriv za neuspeh nečesa, kar sploh ni bilo definirano niti podprto z viri, če delate spisek projektov enkrat letno za ISO avdit, potem niste edini.

To je mlado področje, ki pa se hitro razvija. Pred destletjem so še tekle debate, ali imeti mulitifunkcijski tim, koliko planiranja je dovolj in koliko preveč, kako definirati odgovornosti, kako se fokusirati na najboljše projekte. Danes je najboljša praksa na tem področju dokaj jasna in je prišla v učbenike.

 

Opis učinkovitega sistema je v pripetem članku.

Članek o skupinskem odločanju in prezentacija

Želite izboljšati vaš sistem? Na voljo so naslednje delavnice:

  • Metode in struktura NPD
  • Ustanovni sestanek tima z definicijo projekta
  • Poslovni načrt projekta
  • VOC – glas kupca
  • QFD – prevajanje zahtev kupca v tehnične zahteve
  • Komunikacija s kupcem za razvojnike
  • DOE – design of experiment
  • Project Portfolio Management in struktura projektne pisarne

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja