Ni ravno od muh, sestaviti najuspešnejše prodajno sporočilo, med več kot 70 najboljšimi in biti preizkušen v različnem znanju marketinga. Polona Kisovec s svojim delom dokazuje, da je strokovnjakinja za uporabo neposrednega trženja v praksi. Polona Kisovec je direktorica in lastnica uspešnega podjetja za donosno trženje, 121 marketing d.o.o. Že več kot 10 let s stroškovno učinkovitim trženjem podjetjem iz različnih panog, tako pri nas kot v tujini, pomaga dosegati nadpovprečne prodajne uspehe.
Polona Kisovec med drugim velja za eno najboljših tekstopiscev-prodajnopiscev v JV Evropi. Po priporočilu je Polono Kisovec za pripravo marketinških materialov najelo eno izmed največjih in najvplivnejših ruskih podjetij. V letu 2014 pa je Polona Kisovec začela poglobljeno sodelovati z uveljavljeno ameriško marketinško agencijo.
Polona Kisovec je na prigovarjanje posameznikov in podjetij osnovala prvo praktično delavnico za pripravo prodajnih besedil pri nas.
Polona Kisovec vsakega posameznika usposobi za samostojno pripravo prodajnih tekstov. Za razliko od ostalih tovrstnih delavnic, Polona Kisovec izhaja iz prakse, saj si nenehno pridobiva nova znanja s področja direktnega marketinga, v zadnjem času tudi nevromarketinga, znanje pa uspešno uporablja pri pripravi marketinških rešitev za različna podjetja in panoge (turizem, zavarovalništvo, igre na srečo, finance in bančništvo, izobraževanja, wellness in fitness, avtomobilizem, produkti široke potrošnje). Vsem udeležencem delavnic za pripravo prodajnih besedil iskreno podaja svoj način razmišljanja, taktike, kako predvideti, kakšen tekst bo bolje deloval, primere najbolj prodajanih besedil, način vživljanja v kupca, nevromarketinške ugotovitve za pripravo ponudb, najbolje delujoče naslove in še več.